החלום הסקנדינבי נורבגיה, דנמרק, שבדיה
11
KSF

החלום הסקנדינבי

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב – אוסלו

    ניפגש בנמל התעופה ע"ש בן גוריון ונטוס בטיסת ארקיע הישירה לאוסלו, בירת נורבגיה. לאחר הנחיתה נצא לסיור בו נראה את הארמון המלכותי, את בית העירייה בו מוענק פרס נובל לשלום, את מצודת אקרסהוס ועוד. בתום הסיור נגיע למלון.
  • 2

    לילהאמר, דרך פר גינט

    ניסע לעבר אגם מיוסה ונגיע ללילהאמר, עיר משחקי אולימפיאדת החורף בעבר. נבקר במקפצת הסקי המפורסמתובמוזיאון הפתוח מייהאוגן, בו נכיר ונלמד אודות חיי הכפר הנורבגיים והפולקלור המקומי. נמשיך לטיול בנופי ההרים ב"דרך גינט" המפורסמת ונלמד אודות המחזה המספר על בחור נורבגי בן 20 בשם פר גינט, אשר מתמודד עם אירועים והרפתקאות נועזות, מחזה שנכתב במאה ה- 19 על ידי הנריק איבסן ונכתבה עבורו יצירה מוזיקלית על ידי אדוארד גריג, שניהם נורבגים. לינה באזור עמק גודבארנס וארוחת ערב.
  • 3

    הדרך האטלנטית

    יום טיול נפלא לפנינו. ניסע לאנדלסנס שבקצה הרומסדלפיורד ונעלה לדרך האטלנטית הייחודית. דרך זו שהוגדרה כיפה ביותר בעולם, הינה כביש של גשרים המקשר איים בגבהים שונים באוקיינוס האטלנטי. המסלול מתפתל על גבי גשרים נמוכים ולאורך מפרצים ופיורדים והשילוב בין הארכיטקטורה המרשימה של הדרך לנוף הנשקף ממנה מרשים ביותר. לינה באזור מולדה.
  • 4

    דרך הטרולים, קרחון בריקסדאל, ארץ הפיורדים

    ניסע אל הנופים הקסומים והמיוחדים של חבל הפיורדים שבנורבגיה. נעלה לדרך הטרולים – אחת הדרכים המתפתלות היפות בעולם ונמשיך בדרך הנשרים עד שנגיע לשייט בפיורד הנחשב ליפה בעולם – הגיירנגרפיורד. נראה את מפלי "7 האחיות", "צוק השטן" ומפל ה"הינומה". בתום השייט פנינו מועדות לקרחון בריקסדאל, שלוחה של שדה הקרח העצום יוסטדאל והיחיד באירופה המהווה שריד לתקופת הקרחונים הקדומה. נעלה רגלית אל הקרחון או אולי נעדיף לשכור (בתשלום) טרקטורון ממונע. לינה באזור וארוחת ערב.
  • 5

    סטלהיים, ברגן

    לפנינו יום טיול מקסים נוסף בנופי הטבע של נורבגיה. נגיע לתצפית נוף מדהימה מגינת מלון סטלהיים ורימון מזמינה את מטייליה לקפה או תה. זו נקודת תצפית מרהיבה החולשת על העמק הירוק ועל נופי חלק גדול מהאזור והמלון במקום שימש את הנאצים במלה"ע ה-2 למטרות שונות. נמשיך לווס, עיירת נופש בקיץ ואחת מעיירות הסקי הידועות בנורבגיה, נבקר במפלי טווינדה ולסיומו של יום נגיע לברגן, בירת ארץ הפיורדים. לינה באזור.
  • 6

    ברגן, האיים באוקיינוס האטלנטי

    יום נפלא בברגן המקסימה. בהדרכת מלווה הקבוצה נערוך סיור בוקר, בו נבקר בשוק הדגים הססגוני וברובע ההנסיאטי העתיק. בתום בסיור יוכלו המעוניינים להעפיל בפוניקולר לפסגת גבעת הפלויאן, לתצפית על העיר הבנויה על שבע הגבעות המקיפות את הפיורד של ברגן.

    אחה"צ – נצא לטיול על פני הגשרים שבין האיים באוקיינוס האטלנטי.
  • 7

    אוסלו

    ניפרד מברגן וניסע לאורכו של הארדנגרפיורד. נבקר במפלי שטיינדאלספוסן ובמפלי וארינגפוסן ונמשיך בנופים קסומים של הרים, אגמים ומפלים בדרכנו חזרה לאוסלו, בירת הממלכה הנורבגית.
  • 8

    אוסלו, שייט לילי

    סיור בוקר שיכלול ביקור בפרוגנר פארק – גן הפסלים של האומן גוסטאב ויגלאנד. נבקר במקפצת הסקי הולמנקולן, נראה את הארמון המלכותי, את בית העירייה, את מצודת אקרסהוס ועוד. כמו כן, נבקר במוזיאון רפסודת "קונטיקי" של גדול החוקרים הימיים, תור היירדאל.

    אחה"צ – ניסע לנמל ונפליג בשייט לילי לקופנהאגן (בתאים זוגיים פנימיים עם 2 מיטות תחתונות, ולא במיטות קומותיים!!!). ארוחת ערב כלולה.
  • 9

    קופנהאגן

    עגינה בשעות הבוקר בקופנהאגן, בירת דנמרק ולאחר ארוחת הבוקר על הספינה נצא לסיור בעיר, המהווה את המרכז הפיננסי והמסחרי הגדול בצפון אירופה. נראה את ארמון אמלינבורג, מזרקת גפיון, את פסל "בת הים הקטנה" שפוסל ב-1913 על ידי האומן אריקסן ומתייחס לסיפור האגדה הידוע של הנס כריסטיאן אנדרסן, את הקתדראלה ועוד. נגיע גם לכיכר ישראל, בה נשמע אודות המחתרת הדנית אשר עזרה להציל חלק מיהדות דנמרק ונראה גם את גני טיבולי המפורסמים ובית העירייה. בתום הסיור נגיע למלון.
  • 10

    צפון זילנד, שטוקהולם

    בנסיעה בנופיו הציוריים של הגדול באיי דנמרק – האי זילאנד, נהנה ממראות עיירות הדייג, החוות החקלאיות והטירות העתיקות. נחצה בשייט את מיצר אורסונד להלסינבורג עד הגיענו לאגם ואטרן וליונקופינג. מכאן פנינו מועדות צפונה עד הגיענו לשטוקהולם, בירת שבדיה.
  • 11

    שטוקהולם – תל אביב

    נצא לסיור במהלכו נבקר בבית העירייה המפורסם, בו מתקיימים הנשף והארוחה שלאחר הענקת פרסי נובל השונים (למעט פרס נובל לשלום המוענק באוסלו). נראה את הארמון המלכותי ובסמוך לו את הכנסייה הגדולה, בה התקיימו בעבר אירועים חשובים של משפחת המלוכה. כמו כן, נתרשם מהעיר העתיקה והרבעים החדשים של העיר. בהמשך אף נבקר במוזיאון אוניית התותחים "וואסה", שטבעה בהפלגת הבכורה במאה ה-17 ונמשתה מן הים כמעט בשלמותה.

    תם הטיול בסקנדינביה הקסומה. ניסע לנמל התעופה ונטוס חזרה ארצה, לנמל התעופה ע"ש בן גוריון.
    יתכנו שינויים בסדר הלינות והביקורים באזור הפיורדים

מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון:

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם