פניני בנלוקס הולנד, גרמניה
7
KFB |
הולנד, גרמניה

טיול מאורגן למשפחות בגרמניה – פניני בנלוקס

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב- קלן, וולנדם, זאנזסחאנס

    ניפגש בנמל התעופה ע"ש בן גוריון ונטוס לקלן. עם הנחיתה ניסע צפון מערבה, "נחצה" את הגבול להולנד ונגיע לביקור בוולנדם, כפר דייגים השוכן על גדות אגם אייסלמייר, בו ניתן לראות את הדייגים מכינים את הרשתות לדייג וכן לצפות על מערכת הסכרים שבאגם. נמשיך לביקור בזאנזסחאנס, שם נלמד כיצד פועלות טחנות הרוח כפי שהיו לפני 300 שנה (הולנד מפורסמת בזכות תחנות הרוח שלה המסמלות את מאבקה כנגד המים). כמו כן, נתרשם מתהליך ייצור הגבינות ההולנדיות ונלמד כיצד מייצרים את קבקבי העץ הטיפוסיים. בתום הביקורים ניסע למלון באזור רוטרדם.
  • 2

    פארק אפטלינג

    יום בילוי בפארק אפטלינג. בתוך עולם של אגדות, פיות, גמדים וענקים נהנה משפע מתקני השעשועים הכוללים רכבות הרים, מתקני שעשועים, שייט אבובים ועוד. נהנה מעולם ההרפתקאות ונתנסה ברכבת ההרים – ה"פיתון", נבקר בממלכת הפיות, בעולם האגדות, בעולם הילדים ועוד. חזרה למלון.
  • 3

    בורסת הפרחים, אמסטרדם

    ניסע לאלסמיר, לביקור בבורסת הפרחים-אולם מכירות הפרחים הפומביות מהגדולות בעולם. נשקיף על אולמות המכירה ותהליך המכירה ונתרשם מההיקף האדיר ומהמגוון הגדול של הפרחים. נמשיך לאמסטרדם הנפלאה ונערוך סיור שיכלול ביקור בבית אנה פרנק, כיכר הדאם בה נראה את הארמון המלכותי והאנדרטה לזכרם של קרבנות מלחמת העולם השנייה. נטייל ברחוב קאלברסטאט, נראה את כיכר המוזיאונים, בה מוזיאון ואן גוך והמוזיאון הלאומי.
  • 4

    פארק וואליבי, חיטהורן

    ניסע לבילוי בפארק וואליבי – שייט ב"נהר המטורף", צניחה מהחלל, רכבות ההרים בפארק הנחשב כ"מרכז רכבות ההרים" של אירופה, מופעים שונים ועוד. בתום הבילוי בפארק נגיע לחיטהורן, עיירת תעלות מים מקסימה ציורית ועתיקה מימי הביניים. נשוט בסירות בתעלות המים המהוות את רחובות העיירה ונחזור למלון.
  • 5

    מדורודם, ברוז', בריסל

    ניסע לביקור במדורודם – אחת האטרקציות המדהימות שהולנד מציעה לילדים ומבוגרים ומציגים את המקומות היפים ביותר בהולנד – טחנות רוח, ארמונות, נמלי תעופה, מבנים מיוחדים והכול בגודל מיניאטורי. "נחצה" את הגבול לבלגיה ונמשיך לברוז', עיר מקסימה וציורית. נטייל בסמטאות העיר, בין חנויות השוקולד, רקמות התחרה  ובכיכר השוק.
    אחה"צ – נגיע לבריסל, בירת בלגיה ונערוך סיור שיכלול את כיכר ה"גראנד פלאס", פסל הילד המפורסם ה"מניקן פיס" וכמובן האטומיום, מבנה מולקולרי אשר נבנה לכבוד התערוכה העולמית שהתקיימה בבריסל בשנת 1958. לינה באזור.

  • 6

    מערת הנטיפים, קלן

    ניסע לחבל נאמור בדרום-מזרח בלגיה ונגיע להרי הארדנים ולעיירה האן סור לס. ניסע ברכבת עתיקה לפתח מערת הנטיפים, שם ימתין לנו מדריך מיוחד שייקחנו לסיור מעניין באולמות השונים, במהלכו נתפעל מיצירות הפיסול שיצר הטבע ונהנה מהמופע האורקולי. נמשיך לקלן ונערוך סיור בעיר. נראה את הקתדראלה, שתחילת בנייתה בימי הביניים וסיומה רק במחצית הראשונה של המאה ה-19. נראה את האנדרטה הייחודית לשואה שהקים האמן דני קרוון ליד הקתדראלה, נמשיך לכיכר העירייה הישנה ונבקר בשרידי רחוב היהודים הנמצאים לידה, שם נראה את שרידי המקווה היהודי במקום. נהנה מהמדרחוב היפה ונחתום את סיורנו בטיול לאורך טיילת נהר הריין. לינה באזור.
  • 7

    פארק פנטזיה לנד, קלן – תל אביב

    נצא לבילוי בפארק פנטזיה לנד. נצא ל"מסע של חוויות" הנעות מברלין העתיקה דרך מכסיקו לצ'ינה טאון, נגיע למערב הפרוע דרך מנהרות הרי הקולורדו, נפליג למרחבי החלל וכמובן הצגות אלקטרוניות ורכבות הרים.
    אחה"צ –  ניסע לנמל התעופה של קלן ונטוס חזרה ארצה.

מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון:

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם