יהלומי הכתר הבריטי אנגליה, סקוטלנד
10
MC

יהלומי הכתר הבריטי

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב – לונדון, סטרטפורד

    נמריא מנתב"ג בטיסת בוקר של אל על ללונדון. עם הנחיתה ניסע לסטרטפורד שעל נהר האייבון, עירו של וויליאם שייקספיר. נבקר בביתו של אחד מגדולי המחזאים שכתב בין היתר את רומיאו ויוליה, המלט, המלך ליר ועוד. נראה את ביתה של אשתו אן הטוואי ונטייל במדרחוב המפורסם שבעיירה. לקראת ערב נגיע למלוןבאזור יורק, בירת חבל יורקשייר.
  • 2

    יורק, חומת אדריאנוס, אדינבורו

    סיור בוקר ביורק, אחת הערים העתיקות באנגליה שנוסדה ע"י הויקינגים. נצפה אל הקתדראלה המרשימה, נראה את חומותיה העתיקות של העיר, הניצבות על יסודות הביצורים הרומיים, את מצודת יורק והאנדרטה לזכר תושביה היהודים שעשו מעשה "מצדה" ומרביתם העדיפו להתאבד במצודה ולא להתנצר, בתקופתו של ריצ'רד לב הארי, בשנת 1190. נמשיך צפונה לחומת אדריאנוס שנבנתה ע"י האימפריה הרומית, לאורך אזור הגבול בין אנגליה לסקוטלנד ומהווה את אחת האטרקציות התיירותיות הפופולאריות בצפון אנגליה. לעת ערב נגיע ללינה באזור אדינבורו (בתקופות הפסטיבלים ביולי ואוגוסט ובהם הטאטו, תיתכן לינה באזור גלזגו או באזור פרת').
  • 3

    אדינבורו

    נצא לסיור מודרך באדינבורו, בירת סקוטלנד עד לאיחודה עם אנגליה ב-1707 ואשר הוכרזה ע"י אונסק"ו כאתר מורשת עולמית. נבקר ב"רויאל מייל", המחבר את המבצר אל ארמון הולירוד – בו התגוררה מרי, מלכת הסקוטים.נערוך סיור מקיף במבצר המפורסם ודרך גנים וירק, "נגלוש" מן העיר העתיקה אל רחוב פרינסס. נטייל בין בתי הכלבו המציעים חצאיות סקוטיות מסורתיות והמוזיאון הלאומי שבסמוך לו כתבה ג'יי.קיי. רולינג את "הארי פוטר".

    בערב – אפשרות לצאת לבילוי בערב פולקלור סקוטי, הכולל ריקודים ומוסיקה.
  • 4

    מזקקת וויסקי, ה"היילנדס"

    יום טיול בסקוטלנד, כשפנינו מועדות צפונה לעבר ה"היילנדס". נחלוף על פני קינרוס, בה חתמה מרי סטיוארט על ויתור המלוכה ופרת', בירתה הקדומה של סקוטלנד, ששימשה כמקום משכנם של בתי המלכות הסקוטים במאות 13 עד 19. בהמשך נגיע לפיטלוכרי, שם נבקר במזקקת שיכר ונתרשם מתהליכי ייצור הוויסקי. לינה באזורה"היילנדס".
  • 5

    אגם (לוך) נס, גלזגו

    ניסע לאורכו של הארוך באגמי סקוטלנד, אגם (לוך) נס, בו על פי אגדות הפולקלור הסקוטי, נמצאת המפלצת "נסי". נמשיך לכיוון פורט וויליאם, השוכנת למרגלות ההר הגבוה ביותר בסקוטלנד – בן נוויס. הלאה לעמק גלן קוהידוע בשם "עמק הדמעות", זכר לטבח הגדול ביותר בהיסטוריה הסקוטית שהתרחש ב-1692, בו נטבחו בני שבט המקדונלד. לקראת ערב נגיע לגלזגו ולינה באזור.
  • 6

    גרטנה גרין, אזור האגמים, ליברפול

    פנינו מועדות לגרטנה גרין, עיירת הגבול עם אנגליה בה נהגו לחתן קטינים מסורבי חיתון ונצפה ב"טקס החתונה", בו הנפח הינו המחתן הראשי. נמשיך לאזור האגמים היפהפה, שנתן השראה לגדולי המשוררים בבריטניה ונערוך שייט מהנה באגם ווינדרמיר. נסיים את היום בליברפול, עירם של להקת "החיפושיות".
  • 7

    צ'סטר, קרדיף

    עם בוקר ניסע לצ'סטר, מהיפות בערי בריטניה, בה נראה את שרידי החומה הרומית ונתרשם מהארכיטקטורה המיוחדת לבית טיודור. נמשיך דרומה, נגיע לבאת' (המעוניינים יוכלו לבקר באתר בתשלום דמי הכניסה). לינה באזור קארדיף או בריסטול.
  • 8

    אוקספורד, לונדון

    פנינו מועדות ללונדון. בדרכנו נחלוף על פני סטונהנג', אחד האתרים הפרה-היסטוריים המפורסמים בעולם, המורכב מקבוצת אבנים גדולות ועומדות, השוכן במרכזו של שטח מוקף בכרי דשא (המעוניינים יוכלו לבקר בסטונהנג' בתשלום דמי הכניסה). נמשיך לאוקספורד – עיר הקולג'ים והאוניברסיטאות, הידועה במוניטין העולמי שלה, במסורת העתיקה ובהיסטוריה העשירה. נערוך סיור היכרות ובמידת האפשר נבקר באחד הקולג'ים. לקראת ערב נגיע ללונדון.

    בערב – בלוויית מלווה הקבוצה ובתחבורה הציבורית נוכל לצאת לטייל בכיכר פיקדילי, לייסטר סקוור ועוד.
  • 9

    לונדון

    סיור בוקר מודרך בו נבקר ב"סיטי" – המרכז הפיננסי של לונדון, נצפה בגשר לונדון המרשים ובמצודה המפורסמת. ניסע לאורך נהר התמזה עד לבתי הפרלמנט ומגדל השעון – ה"ביג בן". נמשיך לכיכר טרפלגר, המנציחה את ניצחונה של בריטניה על צרפת בקרב טרפלגר בשנת 1805. במרכז הכיכר ניצב עמוד נלסון, שעליו פסלו של הלורד אדמירל נלסון, מפקד הצי הבריטי בקרב טרפלגר. נראה את רחוב דאונינג 10 – מקום מושבו של ראש הממשלה, נמשיך דרך כיכר פיקדילי ונראה את ארמון בקינגהם – מקום מגוריה של משפחת המלוכה הבריטית. נסיים את הסיור באזור הייד פארק ומרבל ארץ'.

    אחה"צ – מרכזי הקניות באוקספורד סטריט, ריג'נט סטריט ועוד מצפים לנו – מרקס אנד ספנסר, פריימרק, סלפרידג' ועוד.

    בערב – בלונדון, מלכת התיאטרון, ניתן לחזות בהצגת תיאטרון או מחזמר.
  • 10

    גריניץ', לונדון – תל אביב

    אחה"צ – ניסע לרובע גריניץ', בו עובר קו האורך 0 ובו נקבעה נקודת ההתחלה של כל אזורי הזמן בעולם. נצפה על הנוף המרהיב ועל נהר התמזה, החוצה את לונדון ואשר על גדותיו נוסדה העיר. נתרשם מקאטי-סארק, סירת המפרשים האחרונה שנבנתה במאה ה-19. נחזור למרכז ונבקר בקובנט גארדן (שם הוסרט הסרט "גברתי הנאווה"), עם האווירה המיוחדת שבו כולל מופעי הרחוב.

    בערב – ניסע לנמל התעופה לטיסת הלילה של אל על חזרה ארצה, לנמל התעופה ע"ש בן גוריון.

מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון:

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם