דרום איטליה איטליה - דרום איטליה, רומא
7
KFS |
איטליה - דרום איטליה, רומא

דרום איטליה למשפחות

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב – רומא, פומפיי

    מנמל התעופה ע"ש בן-גוריון נמריא לרומא. לאחר הנחיתה בשעות הבוקר ניסע דרומה לסיור בשרידי פומפיי, שכוסתה באפר וולקני בעקבות התפרצות הווזוב בשנת 79 לספירה, אירוע אשר גרם לשימור מבני הציבור, הבתים הפרטיים וגם בני אדם. העיר מהווה דוגמא נפלאה לדרך החיים באותה עת. נסיים את היום במלון באזור סורנטו או נאפולי.
  • 2

    קפרי, סורנטו

    ניסע לנמל של נאפולי או סורנטו ונפליג  ל"אי החלומות" – קפרי. מהמרינה הגדולה ניסע לעיירה אנאקפרי, נערוך תצפיות נוף מהמרפסת ליד וילה סן מיקלה, ביתו של הרופא השבדי שחי במקום וכתב את ספרו האוטוביוגרפי, "מגילת סן מיקלה". בהמשך נעפיל ברכבל כסאות לפסגתו של הר השמש (מונטה סולריו), נקודת תצפית על הנוף הייחודי של קפרי.
    אחה"צ – נשוט חזרה לסורנטו. נבקר בפיאצה טאסו ההומה והתוססת, בסמטאות הציוריות ובין שפע חנויות הלימונצ'לו, בתי הקפה והמסעדות השונות.
     לקראת ערב נחזור למלון.

  • 3

    נאפולי, חוות גבינות מוצרלה, "עיירת המקרוני"

    נתחיל את היום בסיור בנאפולי, בירת מחוז קמפניה. נבקר בשכונת ספאקה נאפולי העתיקה, בפיאצה פלבישיטו – כיכר העם, נראה את ארמון המלך, מצודת קסטל נואבו הצופה אל הים ועוד. בתום הסיור נמשיך לביקור בחווה מקומית בה מייצרים את גבינת המוצרלה האיטלקית המפורסמת, המהווה מרכיב חשוב בפיצות, הסלטים ושאר המאכלים המקומיים. נקבל הסברים על תהליך יצור הגבינה ונהנה מטעימות שונות. בהמשך נגיע לגרנייאנו, הנקראת "העיירה של המקרוני" – עיירה קטנה השוכנת בעמק שבין הגבעות הנמצאות דרומית לנאפולי, לה מסורת ייצור פסטה, הנמשכת למעלה מ-500 שנה. נבקר במפעל מקומי לייצור פסטה, נלמד על שלבי ייצור וגם פה נהנה מטעימות. חזרה למלון.
  • 4

    דרך אמלפי - פוזיטאנו, אמלפי, ראוולו

    יום טיול בדרך שהוגדרה כיפה ביותר באיטליה – דרך אמלפי (קוסטיירה אמלפיטנה). ניסע בדרך הנופים, נעצור לתצפית על  פוזיטאנו, הבנויה על מצוק היורד לים ובתיה צבועים בצבעי פסטל. נמשיך לאמלפי, הגדולה מבין עיירות החוף בה נבקר בכיכר הדואומו. נסיים את היום בראוולו ולאחר שנהנה מהנופים המרשימים אל חוף אמלפינחזור למלון.
  • 5

    רומא

    נעשה דרכנו חזרה לרומא ועם ההגעה נצא לסיור בבירת האימפריה הרומית לשעבר. ניכנס לבקר בבזיליקה המופלאה והגדולה ביותר בעולם – הבזיליקה ע"ש סאן פייטרו במדינת הותיקן ונמשיך לביקור בכנסיית סנט פיטר בכבלים, בה נראה את פסל משה של  מיכאלאנג'לו. נראה את הקולוסאום ואת הפורום הרומי על מכלול שרידיו, כולל שער טיטוס ובדרך הפורומים האימפריאליים נגיע לכיכר ונציה שם נראה את ה"ויטוריאנו" – האנדרטה לזכרו של ויטוריו עמנואל ה-2, מלכה הראשון של איטליה. בתום הסיור נגיע למלון.
  • 6

    רומא, פארק מג'יקלנד

    נצא לבילוי נפלא של כיף וחוויות בפארק הגדול והחדיש ביותר באיטליה באזור רומא, פארק מג'יקלנד. נהנה מעולם הקסם, האגדות והפנטזיות, מהמופעים ומתקני השעשועים השונים המיועדים למגוון גילאים – רכבות הרים, שייט אבובים ומתקני מים נפלאים, ועיצוב מרהיב המגרה את הדמיון בליווי מתקנים משוכללים. בתום הבילוי בפארק נחזור לרומא ונמשיך את היכרותנו עם עיר הנצח. נבקר בפונטנה די טרבי – היא מזרקת המשאלות המפורסמת, במדרגות הספרדיות ובפיאצה נבונה ההומה והתוססת. חזרה למלון.
  • 7

    קסטלי רומני, טיבולי

    ביומנו האחרון לטיול ולאחר התארגנות לקראת החזרה הביתה, ניסע לטיול בקסטלי רומני, אזור אגמים שנוצרו בלועות הרי געש, בו שוכנות כ-15 עיירות קטנות. נבקר בנמי הקסומה ובקסטל גנדולפו, בה שוכן מעון הקיץ של האפיפיור.
    אחה"צ – ניסע לעיירה טיבולי. נבקר בגנים ובין מזרקות המים הנפלאות שבוילה ד'אסטה.

    בערב – הסעה לנמל התעופה של רומא, לטיסת הלילה חזרה ארצה.

מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון:

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם