ניו זילנד ואוסטרליה
29
QA |
מאורים ואבוריג'ינים

ניו זילנד ואוסטרליה

צור איתנו קשר לגבי הטיול

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

מסלול הטיול

  • 1

    תל אביב – הונג קונג

    נמריא בטיסת לילה של אל על להונג קונג.
  • 2

    הונג קונג

    נחיתה בהונג קונג והסעה למלון.
  • 3

    הונג קונג - אוקלנד

    נמריא בטיסת בוקר לאוקלנד ונחיתה בשעות אחה"צ (זמן מקומי). הסעה למלון ולאחר התארגנות, ארוחת ערב.
  • 4

    אוקלנד

    נצא לסיור אותו נתחיל בתצפית על העיר מפסגת הר עדן. נמשיך לביקור במוזיאון אוקלנד ונתרשם מאוסף המוצגים הפולינזיים, כמו גם מתצוגת אוספים המציינים את השתתפותה של ניו זילנד ב-2 מלחמות העולם. נסיים בביקור בעולם התת מימי של קלי טרלטון, שם נתרשם מתצוגת הדגים העשירה ומעולם הפינגווינים. כמו כן נעלה למגדל Sky Tower לתצפית על אוקלנד וסביבותיה.
  • 5

    מערות וואיטומו, רוטורוא

    ניפרד מאוקלנד בדרכנו לביקור במערות וואיטומו. במערות אלו מראה בלתי נשכח של רבבות זחלים זוהרים, החיים במערות נטיפים המלאות בנחלים תת קרקעיים. נערוך שייט באחד הנחלים ונתרשם ממראה הזחלים הזוהרים מעלינו, הנראים ככוכבים מאירים. נמשיך לרוטורוא – "בירת הגייזרים", השוכנת באזור המשופע בפעילות געשית. עם ההגעה נערוך סיור באתרים השונים של הגייזרים המתפרצים, בריכות הבוץ, המעיינות הלוהטים ואדי הקיטור. נבקר בכפר המאורי טה פוייה, נצפה במופע תרבותי שלהם ונגיע לוואקאראווראה, שם נהנה ממופע פולקלור הכולל שירה וריקודים.
    בערב – ארוחת ערב מאורית אופיינית.

  • 6

    רוטורוא

    יום נפלא לפנינו בו נמשיך את הביקורים במקום. נצפה גם במופע גזיזת הכבשים, נבקר במעיינות הקשת. ניסע גם לעמק ויימאנגו הגעשי ובסיור רגלי נתרשם מהתפרצויות האדים והמים מבטן האדמה. בהמשך נוכל ליהנות מהמרחצאות המפורסמים של העיר רוטורוא.
  • 7

    נאפייר, שמורת הסולות

    פנינו מועדות לנאפייר, שב-1931 נחרבה ברעידת אדמה ונבנתה מחדש כפנינת אדריכלות בסגנון הארט-דקו. נסייר רגלית, נטייל בטיילת המארין פאראייד ונמשיך לשמורת הסולות (עופות מים) בקייפ קידנפרס, לחוות את הצפייה ממרחק קצר בעופות. לינה בנאפייר.
  • 8

    טאופו, טונגרירו

    ניסע לעיירה טאופו, השוכנת על גדותיו של האגם הגדול ביותר בניו זילנד. נבקר במפלי הוקא, שם נצפה במפלי הטורקיז הנופלים מגובה נמוך אך בעצמה ובכמויות גדולות. נמשיך בדרך המתפתלת לתוך אזור יערות הגשם עד שנגיע אל הפארק הלאומי טונגרירו, השוכן למרגלות 3 הרי געש וקרוי על שמו של הר הגעש טונגרירו. השמורה נכללה פעמיים באתרי המורשת של אונסקו והרי הגעש נהנו מפופולאריות רבה לאחר הקרנת הטרילוגיה "שר הטבעות". לינה באזור הפארק או בניו פליימות'. ארוחת ערב.
  • 9

    טונגרירו, וולינגטון

    בבוקר נערוך סיור רגלי באזור הפארק הלאומי טונגרירו. נטייל בשמורה ונמשיך בדרכנו לוולינגטון, בירת ניו זילנד. עם ההגעה נערוך סיור כולל תצפית מהר ויקטוריה ונגיע למלון.
  • 10

    וולינגטון, נלסון

    נמשיך את הסיור בוולינגטון ונבקר בגנים הבוטניים ובמוזיאון טא פאפא, בו מוצגים שונים הקשורים לעולם הטבע בניו זילנד. ניפרד מהאי הצפוני ונצא בשייט אל האי הדרומי. שייט זה של כ-3 שעות מוגדר כ"אחד משייט המעבורות היפות בעולם". נעגון בפיקטון ובנסיעה בנופי הכרמים של מחוז מרלבורו והרי נלסון נגיע לנלסון. ארוחת ערב.
  • 11

    פארק אייבל טסמן

    יום טיול כולל שייט לפארק הלאומי אייבל טסמן. במהלך היום אף נערוך שייט נוסף ומיוחד למושבת כלבי הים של האי טונגה, שם נטייל רגלית בשמורה תוך קבלת הסברים על הטבע באזור זה. ארוחת צהריים (Picnic Lunch) כלולה. לקראת ערב נחזור למלון בנלסון.
  • 12

    קאיקורה, כרייסטצ'ירץ'

    בנסיעה לאורך האוקיינוס נגיע לקאיקורה. נערוך שייט חווייתי לצפייה ביונקים הימיים וביניהם לווייתנים, בדולפינים הגדולים בעולם – האורקה כמו גם בקטנים והנדירים בעולם – ה"הקטורים" (קיום השייט מותנה בתנאי מזג האוויר). בתום השייט נמשיך בדרכנו תוך צפייה במושבות כלבי הים הרובצים על סלעי החוף, עד הגיענו לכרייסטצ'ירץ', עיר הגנים.
  • 13

    מעבר ארתור, פונאקייקי, גריימאות'

    פנינו מועדות אל החוף המערבי. נחצה את מורדות רכס הרי האלפים הדרומיים ונגיע למעבר ההרים "ארתור פאס". לאחר תצפיות נוף במקום נמשיך לגריימאות' ומעט צפונה לפונאקייקי, העיירה שמעלה אסוציאציות לפנקייק. היישוב הוא חלק מהפארק הלאומי פאפארוֹאה, שבשטחו יער המתפרש על החוף, מצוקים, קניונים וקו חוף מרהיב ביופיו. נתרשם מתופעת "סלעי הפנקייק", המושכים מבקרים רבים אשר חפצים באכילת הקינוח האמיתי מיד לאחר מכן ונטייל מעט במסלולי הליכה יפהפיים. נסיים את היום במלון בגריימאות' או בהוקיטיקה.
    ארוחת ערב.

  • 14

    קרחון פוקס

    ניסע לאורך חוף הים הטסמני, נבקר בהוקיטיקה – עיירה שנודעה כבירת אבן הירקן ונגיע לשמורת הקרחונים המפורסמת ולקרחון פרנץ יוזף או קרחון פוקס, שני האתרים המפורסמים בחוף המערבי. עם ההגעה נצטייד בביגוד מתאים ונצא לסיור הליכה על הקרחון עם מדריך של השמורה (רמת קושי סבירה, הכרוכה בהליכה איטית ומלווה בהסברים).
  • 15

    וואנאקה, קווינסטאון

    עם בוקר מצפה לנו חוויה עת ניסע לאגם מאתסון וב – Matheson Café נהנה מארוחת בוקר בלב שמורת האגם עם נופי הרי האלפים הדרומיים. נמשיך דרך מעבר ההרים האסט לוואנאקה, שם נבקר בעולם האשליות ואתר ה"מבוך" (The Mazze), פרויקט של חובב מבוכים בשם סטיוארט לאנסבורו. נגיע לקווינסטאון, השוכנת על גדות אגם וואקאטיפו ומוגנת  ע"י רכסי הרים נישאים, המשמשים כמרכז לקפיצות באנג'י. נעפיל ברכבל לפסגת בוב לתצפית על העיר ונסיים במלון.
  • 16

    קווינסטאון

    יום סיור באזור הציורי לאורך נהר דארט שבשמורת אספיירינג שבצפון האגם, אזור צילומי טרילוגיית "שר הטבעות", שיכלול שייט בסירות ג'ט (המופעלות בסילוני מים) במעלה הנהר במעלה הנהר ובין צוקים ויערות. נבקר גם בארו-טאון, עיירת כורי זהב לשעבר אשר שוחזרה ונחזור למלון.
  • 17

    פיורד מילפורד סאונד, טה אנאו

    ניסע לאורך גדותיו של אגם וואקאטיפו לטה אנאו והלאה לעמק הוליפורד, כאשר בדרך נבצע עצירות לביקורים וצילומים של הנופים הקסומים. דרך מנהרת הומר ניכנס ל"ארץ הפיורדים" וממילפורד סאונד נערוך שייט נפלא ביפה והמרשים שבפיורדים, תוך שאנו צופים במפלי מים, יערות גשם ועוד. ארוחת צהריים תוגש במהלך השייט. נסיים יום נפלא וחוויתי זה במלון בטה אנאו.
  • 18

    אינברקרגיל, דנידין

    ניסע בנופי הטבע של האזור אל העיר הדרומית ביותר בניו זילנד, אינברקרגיל. לאחר ביקור קצר נמשיך דרך שמורת יער קטלינס, כולל ביקורים בנקודות תצפית ואתרי טבע עד שנגיע לדנידין, השנייה בגודלה באי הדרומי של ניו זילנד. נערוך סיור שיכלול את האוקטגון – הכיכר המרכזית המתומנת, נראה את תחנת הרכבת המיוחדת, בית העירייה, רחוב באלדווין התלול ונסיים במלון.
    ארוחת ערב.

  • 19

    מרכז האלבטרוס, אומאראמה

    בנסיעה בדרך היפה של חצי האי אוטאגו נגיע לביקור במרכז של האלבטרוס המלכותי. לאחר סיור עם מדריך של השמורה ניסע למוארקי, שם פרוסים סלעי ענק בצורת כדורים, שגובהם יכול להגיע לשלושה מטרים. נמשיך לאומארו, הגדולה בערי צפון אוטאגו ובביקור בעיר נתרשם מבתי האבן הלבנים הבנויים מאבן סיד. לקראת ערב נגיע לאומאראמה וארוחת ערב.
  • 20

    הר קוק, כרייסטצ'ירץ'

    נמשיך צפונה להרים ולעיירה הנחמדה טוויזל. דרך אגם פוקאקי הציורי נגיע לפארק הר קוק, בעל הנופים האלפינים. מכאן נעשה דרכנו לכרייסטצ'ירץ', בירת מחוז קנטרברי השופעת פארקים ציבוריים וגנים מטופחים ונחשבת ל"עיר האנגלית ביותר" בניו זילנד. נערוך סיור שיכלול ביקור ברובע העתיק, הקתדראלה, נטייל בגני העיר ונראה את בנין האוניברסיטה ומרכז האומנויות.
  • 21

    סידני

    טיסה לסידני ויציאה לסיור בעיר המדהימה. נצפה על גשר הנמל ובית האופרה, נגיע לצ'יינה טאון ולדרלינג הרבור, האזור התיירותי השוקק חיים ולא נחמיץ ביקור באקווריום הימי עם כ-11000 יונקים ימיים, כולל "ביתו של נמו". בשעות הצהריים נעלה לשייט מהנה במפרץ סידני, כולל ארוחת צהריים Buffet. לאחר השייט נמשיך את הסיור כולל מפרץ ווטסון וחוף בונדי המפורסם. בתום הסיור נגיע למלון.
  • 22

    סידני

    נצא ליום טיול ל"הרים הכחולים", כאשר בדרך נבקר בשמורת החי פיטרדייל, בה מגוון חיות האופייניות לאוסטרליה: קואלות, קנגורו ועוד. נמשיך לעיירה קטומבה ונצא בנסיעה ברכבת שיניים מיוחדת לתצפית על "3 האחיות", סלע ענק בעל צורה מיוחדת. חזרה למלון וארוחת ערב.
  • 23

    איירס רוק

    נטוס דרך אליס ספרינגס לאיירס רוק,  מרכזו "האדום" של המדבר האוסטרלי. לאחר התארגנות נצא לחלקה המערבי של שמורת אולורו-קאטה ג'וטה ונטייל אל כיפות סלעי האולגה. נטייל גם  אל קניון האולגה ונמשיך לתצפית שקיעת השמש על אולורו, מראה מרהיב של צבעים משתנים מלווה בארוחת ערב.
  • 24

    איירס רוק, קיירנס

    השכם בבוקר נצא לסיור זריחה סביב בסיס סלע האיירס רוק. נראה את צירי הסלע, חורי המים ונקבל הסברים אודות אגדות האבוריג'ינים. לאחר ביקור במרכז התרבותי נטוס לקיירנס, בלב יערות הגשם של קווינסלנד. ארוחת ערב.
  • 25

    מחסום שוניות האלמונים

    נפליג למחסום שוניות האלמוגים, תוך צפייה בתצוגות טלוויזיוניות בנושא ביולוגיה ימית. עם העגינה זמן לפעילות כגון שייט בצוללת, שחיה וצלילה, תצפיות ימיות ועוד. לאחר ארוחת הצהריים Buffet שתוגש במקום, נשוט חזרה לקיירנס ונחזור למלון.

  • 26

    קוראנדה, מלבורן

    לכפר הציורי קוראנדה. נרד ברכבל בנופים מרהיבים ומעל צמרות עצי יער הגשם ונמשיך לנמל התעופה לטיסה שתיקחנו למלבורן, בירת מחוז ויקטוריה. ארוחת ערב.
  • 27

    מלבורן, שמורת הפינגווינים

    סיור בוקר בו נראה את הקוטג' של קפטיין קוק – הבית העתיק ביותר במלבורן, נבקר בגני פיצרוי ונבקר (במידה ופתוח) בשוק המסורתי הגדול – שוק המלכה ויקטוריה. בתום הסיור ניסע לאי פיליפ ונבקר במרכז לשימור דובי הקואלות, אחת החיות המוכרות בנוף האוסטרלי. נמשיך לאחת  האטרקציות היותר מפורסמות, שם לאחר שעות השקיעה, מתאספים הפינגווינים אל חוף הים ומשם חוזרים אל המאורות שלהם. זהו מחזה מרהיב, שכן בבת אחת פינגווינים צצים מכל עבר ומדדים להם יחדיו. לאחר ארוחת ערב נחזור למלון.
  • 28

    מלבורן – הונג קונג

    נטוס בטיסת בוקר ממלבורן להונג קונג, אליה נגיע בשעות אחה"צ (זמן מקומי) והסעה למלון.
  • 29

    הונג קונג - תל אביב

    בוקר חופשי בהונג קונג.
    אחה"צ – נמריא בטיסת אל על חזרה ארצה, לנמל התעופה ע"ש בן גוריון.

מומלץ לעיין בעמודי התנאים והמידע הכללי

מעוניינים לצאת לטיול?

צרו איתנו קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון:

הצטרף לטיול

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם