טיולים מאורגנים לאוקיאניה

מה כוח המשיכה של אוסטרליה? מאות ישראלים צעירים (רובם ככולם עובדים במכירת מוצרי קוסמטיקה ב"עגלות" הממוקמות בקניונים ובמרכזי קניות שונים) יעידו ויגידו  כי היא מדינה שניתן לשלב בה עבודה עם בילויים. אבל אוסטרליה מהווה יעד תיירותי נחשק עבור זוגות, משפחות, קבוצות מכל הגילאים.

טיולים מאורגנים לאוסטרליה יאפשרו לכם לבקר ביערות הגשם ובריחוף מעליהם ברכבל, בחוות התנינים באזור קיירנס, בפארק וולקני ובסיור בתוך המערות שנוצרו כתוצאה מהתפרצות וולקנית, הגשר בסידני שממנו ניתן לערוך תצפית על עיר הבירה, על אוצרותיה וחופיה הרבים.

חברת רימון טיולים תפתח בפניכם אופק מרהיב במדינה שהיא יבשת שלמה, מהווה גן עדן לגולשים, מציעה מסעדות ובתי קפה, מועדונים ובכלל- חיי לילה תוססים. על אף היות חלק ניכר ממנה מדברי, יש בה גם אזורים מיוערים וירוקים ולא מעט מקורות מים.

אם אתם מתכננים טיול משפחתי, שאלו את המדריכים על החוף המזרחי, היותר מאוכלס, הכולל את מלבורן, סידני וגם את ריינבוי ביץ'. האזור מציע חופים מצוינים לגלישה למי מכם שחובבים ספורט ימי זה.

טיול מאורגן לאוסטרליה יפגיש אתכם עם התושבים המקומיים שהם, ברובם, מאירים ומסבירי  פנים. ריבוי התיירים במדינה משרה בה אווירת חופש ושלווה.

למידע נוסף – צור קשר

כמו כן, אתה מוזמן ליצור קשר עם נציגי השירות
שלנו בטלפון: 03-5260011

צור קשר

מלא פרטים ונחזור אליכם בהקדם

הצטרפו לרשימת הדיוור שלנו וקבלו לפני כולם הצעות לטיולים החדשים והמרתקים ביותר.